סיפור

המלצות על ספרים לקינדל

קינדל- או בשמו העברי- קורא ספרים אלקטרוניים הוא מכשיר דיגיטלי הכולל מסך בגודל 6 אינץ' ומקלדת הקטנה ובו בעצם ניתן לאחסן את הספרייה הדיגיטלית שלכם ולקרוא מתוכו בכל עת ובכל מקום. מה שצריך זה סך הכל להוריד את הספרים שאהבתם או שהחלטתם לנסות ממש כמו שמורידים סרטים למחשב או קבצי mp3 לנייד והנה הם מחכים לכם בתוך המכשיר לשעת כושר ראויה לקריאה. המכשיר נח במיוחד משום שהוא מאפשר אחסון רב של ספרים בעברית לקינדל וניתן לקרוא בו בכל מקום גם במהלך החופשה או בהפסקה בעבודה. 

ההיסטוריה של הקינדל

את הקינדל פיתחה חברת 'אמזון' הידועה ולאחרונה צצו לה מתחרים רבים אשר פיתחו מכשירים דומים. הקריאה בקינדל נוחה מאוד מכיוון שהיא בעלת תאורה נעימה לעין ולא מסנוורת וכמעט בכל מכשיר יש אופציה לבחירת גודל הגופן לנוחות מרבית.

היתרונות של ספרים בעברית לקינדל

כאשר אתם מתלבטים איזה ספר לקחת אתכם לנסיעה תוכלו לפתור את ההתלבטות הזו על ידי בחירה של מכשיר קינדל- בו נמצאים מגוון של ספרים אהובים ומומלצים וכך ליהנות באופן מושלם מחוויית קריאה אופטימלית מבלי להיסחב עם כמה ספרים מיותרים.

המעלות של ספרים בעברית לקינדל הן רבות מספור:

  • אין ספור ספרים- לרשותכם מגוון של למעלה ממיליון ספרים, שירים ומגזינים בהם תוכלו לקרוא בכל עת ובכל מקום.
  • מחיר- עלות של ספר אלקטרוני הוא זול בהרבה מספר מודפס מה שמאפשר לכם לרכוש יותר ספרים באותו התקציב.
  • נוחות- הקריאה בקינדל מהנה ונוחה ע"י פונקציות תאורה שונות, תרגום מילים תוך כדי קריאה ועוד.

 

אז אילו ספרים מומלצים לקריאה בקינדל? קבלו את המיטב:

האמת שכל ספר יכול להיות מצוין לקריאה בקינדל אך לא כל ספר מופיע בגרסה דיגיטלית. אספנו לכם כאן מגוון של ספרים בעברית לקינדל מצוינים:

 

חדר על גג מחפש דייר

חיפשתם פעם דירה להשכרה? בתור סטודנטים רווקים ואף בתור זוג צעיר יתכן ונתקלתם במודעות של דירה להשכרה. התרוצצתם הרבה עד שמצאתם את הדירה המתאימה לכם יתכן והייתה עוגמת נפש והתברר שהמשכירים אינם כפי שציפיתם, יתכן ויש להם דרישות, יתכן והם מחמירים אתכם יתר על המידה…

גם כאן, מיא מחפשת שוכר לדירתה הקטנה שעל הגג, מישהו שישמור על החתולים שלה כאשר היא נוסעת ומוצאת את אבינועם- פסיכיאטר צעיר ובודד שזה עתה נפרד מבן זוגו. ביניהם מתרחשים קונפליקטים רבים אך הם צולחים את ההתמודדות באומץ ונחישות. את הספר כתבו בצוותא ינון ירוס ומיכל רוזפלד וכך נוצר לו ספר מלא הומור ומכמיר לב כאחד.

 

מועדון הבייביסיטריות

אלו חוויות מסעירות ומרתקות עלולות לקרוא בדיוק כאשר ההורים מחליטים לעזוב את הבית ולהשאיר את ילדיהם תחת השגחתה של נערה זרה- או בייביסיטר בשפה מדוברת?  בשכונה אחת מתרוצצות 4 נערות צעירות ומלאות מצב עליז בין הבתים השונים ושומרות על ילדי השכונה. הם מחליטות להקים חבורה משלהם כי רק הן מבינות את הקשיים והאתגרים איתן הן מתמודדות ויחד הן פותרות בעיות ואף מצילות אחת את השנייה לא פעם. אן מ' מרטין ייצרה את סדרת 'מועדון הבייביסיטריות' ומשם התגלגלו כבר למעלה מ־671 מיליון עותקים ואף קומיקסים נהדרים.

 

מהר לפני שהקפה יתקרר

הייתם פעם בטוקיו? עיר שישן וחדש מעורבים בה יחד. זרים ומקומיים מהלכים בה ושלל שפות נשמעים בה. בטוקיו, כמו בהרבה ארצות המזרח הרחוק ישנם אגדות שונות ומשונות שהן כר פורה לכל ספר דרמטי.

הסיפור מתאר את בית הקפה הקטן בו מגישים קפה משובח כבר למעלה ממאה שנה. אגדה מקומית מבטיחה למבקרים בה כי מי שישתה את הקפה- יוכל לחזור אחורה בזמן. אבל- כל עוד הקפה חם!

 טושיקאזו קאוואגוצ'י, מחזאי וסופר יפני מוכשר מציע בסיפורו זה ניחוח קפה משובח עם קסם עתיק ומיושן.

מה הייתם עושים לו היה באפשרותכם לחזור אחורה בזמן? מהר לפני הקפה מתקרר- אולי תצליחו לעשות את זה!

 

המסע אל החופש

ספר שכל ישראלי מזדהה איתו. ספר אמיתי מהחיים בו נפגשים בן של מנהיג חמס המחליט לפעול בעד מדינת ישראל וסוכן שב"כ- המפעיל שלו קפטן לואי (גונן בן יצחק) ויחד הם פועלים למען ביטחונם של אזרחי ישראל. מסע חיים מרתק ונוקב.

מסעב חסן משתף אותנו בהתלבטויות, בגילויים, בפחדים שהיו מנת חלקו בעת ששיתף פעולה עם "האויב הציוני" במשך ארבעים שנה. בזכותו נמנעו פיגועים רבים ופעולות איבה. לאחר שנים ארוכות הוא גולה אל עבר ארה"ב ומבקש שם מקלט מדיני, והמפעיל שלו יוצא להגנתו במחיר חשיפתו לציבור ומעיד לטובתו. הוא מתאר את החיים הלכאורה פשוטים ורגועים שלו שם בארה"ב, חיים של טבעונות, יוגה וספורט.

 

חג המשק

חג המשק הוא יום הולדת לקיבוץ. הקיבוצים בימנו מנסים לשרוד ולשמור על כוחם על ידי חגיגות המאחדות את הוותיקים ואת הצעירים הבאים להתגורר בשכונות החדשות שבקיבוץ. חג המשק הוא גם שם של קומדיה רומנטית שנונה המתארת את חיי הקיבוץ, את חיי המשפחה ואת חיבוקי הדוב…:) אז איך יחגגו הפעם את חג המשק בקיבוץ? ועל מה המריבות והוויכוחים? מי נגד מי ומי מאוהב בסתר? האותנטיות של חיי הקיבוץ מול החלומות של הצעירים- מי ינצח?

את הספר כתבה שני הדר וזהו ספרה הראשון והמוצלח שנכנס ללב של כולנו.

 

אנחנו ממש אהבנו!
  • הוספת הערה