דעה

10 הספרים הנמכרים ביותר בכל הזמנים

ספרים הם חלק בלתי נפרד מחיינו, הם מעשירים את עולמנו הפנימי ופותחים בפנינו צוהר לעולמות חדשים. לאורך ההיסטוריה, ספרים מסוימים זכו לפופולריות יוצאת דופן והפכו לרבי מכר עולמיים. יש המון רשימות שמתפרסמות של על  10 הספרים הנמכרים ביותר בכל הזמנים (ידעתם שהספר הכי נמכר בכל הזמנים בעולם הוא התנ"ך?), אנחנו נספר לכם במאמר זה על 10 הספרים הכי טובים והכי נמכרים של שנת 2023 באתר של אינדיבוק בז'אנר הספרות הרומנטית.

לא יפתיע אתכם שחלק גדול מהספרים הכי נמכרים הם חלק מסדרות. סדרות מצליחות לשמור על עניין מתמשך אצל הקוראים, שממשיכים לעקוב אחר הדמויות והעלילה המרתקות שהם התחילו לאהוב

זו הרשימה של שנת 2023 בסדר רנדומלי, כולל אחד בונוס

הלביאה הלוחמת 1 - שרון חיון גינת, הוצאת יהלומים
רומן אירוטי המתאר את סיפורה של אישה שנולדה עם הכל ואיבדה הכל, וכעת אין לה מה להפסיד. היא מקבלת הזדמנות שנייה להתחלה חדשה ומנצלת אותה כדי למצוא את אהוב ליבה שאותו היא מחפשת כבר שבע שנים. בדרכה היא פוגשת גבר שנלחם על כל מה שהשיג בחייו. הקשר ביניהם מלא במתח, מסתורין ורגשות שמבלבלים אותם. הספר הראשון מתוך דואט הלביאה הלוחמת והאריה האגדי, סוחף את הקוראים בעלילה מרתקת ומותחת.

תחרה וצבע - אילת סווטיצקי, הוצאת דבש
טליה בלום, בלוגרית ישראלית בת 26, מגיעה ללונדון כדי לשהות עם אחיה דני ולנסות להתגבר על מאניה דפרסיה והפרעת אכילה. מפגש עם בן סטורם, חברו של אחיה, מטלטל את עולמה. טליה נמשכת אליו ונאבקת ברגשותיה, נכנעת לתשוקות ומנסה להשיג את אהבתו. "תחרה וצבע" הוא הספר הראשון בטרילוגיה אירוטית המעניקה הצצה לחיים בקצוות, לסערות הנפש ולמאבק בהתמודדות עם הפרעות נפשיות ואהבה.

 

הבחורים של טומן 5 - להציל את 6 - קלואי וולש, הוצאת ספרות שנוגעת
ג'ואי לינץ', שנמלט מחייו הקשים עם אב שיכור ואמא לא מתפקדת, מוצא נחמה בספורט ובקשרים מזדמנים, אך גם בחומרים מסוכנים. כשהוא פוגש את איפה מולוי, הוא מוצא סיבה להילחם בשדים שלו. איפה, שמנסה לעמוד בציפיות של כולם, מגלה שעם ג'ואי היא יכולה להשתחרר מכל הלחצים. "להציל את 6" הוא רומן ספורט עם גבר אלפא שמספר את סיפורם המרגש והמסעיר של ג'ואי ואיפה, חלק מסדרת הבחורים של טומן מאת קלואי וולש.

 

אבן שחורה - שירי בן יוסף, הוצאת דיווה
נועה קדם היא שוטרת צעירה ושאפתנית שרוצה להתקדם מהר ככל האפשר בסולם הדרגות במשטרה. היא לא דמיינה שהסתבכותו של אחיה בהימורים תוביל אותה להשתלבות באחד המבצעים המסוכנים והרגישים להפלת רשת הסחר בנשים הגדולה במדינה. ספר זה עוסק במסע אישי של הגיבורה, שמנסה להתמודד עם עבר כואב ולבנות לעצמה חיים חדשים. העלילה משלבת שוטרים רומנטיים, חוויות רגשיות ומרתקות, תוך התמקדות בצמיחה האישית של הדמות הראשית

פרויקט גיבור - פרסקוט בראיר, הוצאת סקרלט
מה קורה שכמתאהבים בבחור הלא נכון? רומן קולג' מסעיר על אהבת גברים, הספר "פרויקט גיבור" מאת פרסקוט בראיר עוסק באנדי, פיזיקאי חנון שמרגיש כמו דמות משנה בחייו. הוא מאוהב בחברו הטוב, ובשביל להתוודות על רגשותיו הוא מחליט לעבור שינוי אישי. הספר חוקר את הנושאים של אהבה, זהות אישית וידידות בצורה קלילה ומשעשעת​

 

בתוך הוורידים 1 - שמי אופיום - סי. אם. רדקליף, הוצאת לבבות
האדלי מגיעה לקולג' במטרה להתחיל מחדש ולשכוח את העבר הכואב שלה, אך פגישה מקרית עם אנדר משנה את התוכניות. אנדר, ילד רע עם היסטוריה של החלטות גרועות, מוביל אותה לקשר אפל ומסוכן. מה שהחל כרומן בלתי מזיק מתפתח לרומן אפל של יחסים רעילים ובלתי נשלטים, המעמידים את האדלי בפני אתגרים שהיא לא תכננה.

 

יורש מורד - פנלופי וורד, וי קילנד, הוצאת בוקטיק
ג'יה מירבלי שוכרת דירה בהמפטונס בקיץ אחד במטרה לכתוב את ספרה הראשון ולהתמודד עם דד ליין צפוף. כל תכניותיה משתבשות כשהיא פוגשת את ראש, הבוס הקשוח והמרושע שלה, שהוא גם יורש למשפחה עשירה ומרובת נכסים. למרות ההתחלה הקשה, הקרח ביניהם מתחיל להפשיר כשהוא מראה לה דאגה בלתי צפויה. הספר הראשון בדואט "ראש" מאת וי קילנד ופנלופי וורד מציג חיבור מרתק בין שתי דמויות שונות, ומלא במתח ורומנטיקה.

 

הנוודים 1 - החוק הבוהמי - מיסטי ווקר, הוצאת ונוס
תיאה ואנסלו, אישה צעירה ונחושה, מתפרנסת משירה ברחוב ולפעמים מגניבה מוצרים כדי לעזור למשפחתה. כחברת שבט הצוענים, חייה מוכתבים מראש והנישואים שלה נקבעו בשידוך. עם זאת, תיאה מתאהבת בלורנס, סמנכ"ל כספים במלון מפואר, אשר חייו המסודרים משתנים לחלוטין כשהוא פוגש את תיאה. היא ניצבת בפני דילמה קשה: להילחם במשפחתה ובמסורת או להיפרד מאהובה. הספר הראשון בסדרת הנוודים מביא סיפור של תשוקה ומאבק בין מסורת לאהבה חופשית.

 

אור ירח ושמן מנועים 1 – החיבור - קריסטן אשלי, הוצאת אהבות
כאשר אלייזה "איזי" פורסטר מגיעה לעיירה קטנה ומבקרת בבר המקומי, היא לא מתכננת לפגוש את ג'וני, גבר אלפא שכל העיירה מעריצה. מה שהתחיל כלילה סוער מתפתח לקשר עמוק יותר, אך איזי מגלה שג'וני עדיין מאוהב באישה ששברה את ליבו. בעוד ג'וני נאבק ברגשותיו, הוא מגלה שאיזי נמלטה מסכנה ומחליט להגן עליה. למרות האתגרים, הקשר בין השניים מתחזק ומוביל למסע מרתק של אהבה והגנה.

 

המפתח לליבו - מריאנה זפאטה, הוצאת מלודי
אייריס טיילור עוברת לאוסטין לאחר חצי שנה של אבטלה ומוצאת עבודה במכון קעקועים, בבעלותו של דקס לוק, חבר במועדון אופנוענים וגבר גס רוח וחסר סבלנות. על אף ההתחלה הקשה והעובדה שהוא חבר של אחיה ועבריין מורשע, הם מתאהבים זה בזה. רומן העבודה המפתיע בין השניים מתפתח למרות כל הקשיים, הם נהפכים מיריבים לאוהבים ואייריס שוקלת מחדש את כל מה שחשבה שהיא יודעת על אהבה ויחסים.

לא אהבה ממבט ראשון - מייגן קווין, הוצאת אופוריה
לאחר שפוטרה מהעבודה ימים לפני הקידום המיוחל, לוטי מוצאת את עצמה במצב בעייתי. כשהיא מחפשת פתרון מהיר, היא פוגשת את הביליונר האקסלי קיין, שגם הוא נמצא בתסבוכת משלו וזקוק לארוסה פיקטיבית בדחיפות. מה שהתחיל כעסקה פשוטה של מגורים משותפים והעמדת פנים הופך לסיפור אהבה מורכב כשהשניים מתחילים לפתח רגשות אמיתיים. "לא אהבה ממבט ראשון" מאת מייגן קווין הוא רומן קומדיה רומנטית על גרמפי וסאנשיין, מלא במתח מיני, יחסי אהבה-שנאה וצחוק בלתי פוסק.

 

הספרים הנמכרים ביותר בכל הזמנים

רשימה זו מציגה חלק מהספרים הנמכרים ביותר בכל הזמנים בעולם, ספרים שהשפיעו רבות על התרבות והחברה, ונשארו מן הפופולריים והמבוקשים לאורך השנים.

אנו באינדיבוק עומדים לשרותכם בכל עת וזמינים לכל שאלה. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בערוץ הוואטסאפ שלנו במספר 054-3993136.

 

אנחנו ממש אהבנו!
  • הוספת הערה