סיפור

מתנות מומלצות למסיבת שחרור

חוגגים מסיבת שחרור? מחפשים רעיון למתנה מתאימה?

כן, זה הגיע לבסוף. אחרי חודשים ארוכים של שירות חובה או שנים של שירות קבע בצבא ומאמץ משותף למען ביטחונה ושלומה של מדינת ישראל- הגיע הזמן לפרוש- ובכבוד. בנוסף לתחושת הצלחה ושמחה מסיבת השחרור מציינת את המעבר מחיים תחת חוקים קפדניים לחיים אזרחיים נורמטיביים ועצמאיים לחלוטין וכן את הפרידה מכל החברים שליוו את החייל/ת בתקופה משמעותית זו שיתכן ואף היוו כ"משפחה שניה".

התקופה והאתגר

לעיתים התקופה שלאחר השחרור עשויה להיות מלחיצה, מבלבלת, מלאת חששות. פתאום צריך להחליט מה אנחנו רוצים לעשות מכאן והלאה. הרבה מהחיילים המשוחררים מחליטים כצעד ראשון לאחר השחרור לקחת פסק זמן ומנוחה כדי 'לסדר את הראש' וזה גם בסדר גמור! רק לשים לב שההמלצה הגורפת היא לקבוע מראש את אורך ההפסקה ואת מטרתה

בקיצור, אם אתם מארגנים או מוזמנים למסיבת שחרור חגיגית, ואחרי שהבנתם את הלך הרוח של החייל המשתחרר- אתם בוודאי מחפשים מתנה שתהווה מזכרת ותחמם את ליבו של המשתחרר-

אז הנה, אולי תמצאו אותה כאן:)

 

מקבץ רעיונות למתנות מומלצות למסיבת שחרור:

 

  • תמונה אחת שווה אלף מילים

חפשו ובחרו תמונה אחת משותפת של החבר'ה או של החייל/ת המשתחרר/ת, תמונה יפה כמובן, שבה כולם נראים טוב (נו... יחסית:) והדפיסו אותה כמתנה למסיבת שחרור. השוק היום מוצף באופציות מדהימות ומקוריות להדפסת תמונות, כגון: הדפסת תמונות על עץ, הדפסת תמונות על זכוכית, הדפסת תמונות על קרמיקה, הדפסת תמונות על מתכת, הדפסת תמונה על מחזיק מפתחות אישי, הדפסת תמונות על שעם, הדפסת תמונות על קנבס, הדפסת תמונה+ כיתוב על חולצות, או על ספלים, אפשר גם על כריות, על שעונים, על מעמדים לשולחן לפתקיות תזכורת או כרטיסי ביקור, על פד לעכבר ועוד אינספור רעיונות. תוכלו להוסיף גם כמה מילים אישיות או משפט חזק המבטא את אופי הקשר שלכם. אז חייכו- כי מצלמים אתכם :)

 

  • חפץ אישי. שימושי.

חפשו ורכשו פריט קטן אך שימושי אותו תוכלו להעניק במתנה לחייל המצטיין, עדיף כזה שאתם יודעים בוודאות שחסר לו , שנמצא אצלו בשימוש תמידי או שהוא נהנה לאגור ממנו לאוסף מרשים: מצית, מגבת חוף, רמקול בלוטוס, אולר או  בקבוק תרמי, ארנק עור, ועוד מגוון של מתנות קטנות ושימושיות. כמו כן בחנויות ייעודיות לכך תוכלו להוסיף חריטה אישית עם שם המשתחרר או ברכה מלב אל לב.

 

  • שובר מתנה/גיפט קארד

כרטיס גיפט קארד או שובר מתנה מאפשר לכם לפנק את המקבל במתנה המתאימה לו באופן אישי: הוא יוכל לבחור איפה, מתי ועם מי לממש את ההטבה! רכשו שובר מתנה או כרטיס גיפט קארד מוטען למסעדה מפנקת, לחנות אהובה, הופעה או אטרקציה מגניבה או לכל דבר שהוא בגדר "פינוק" ולא מפרגנים את זה סתם כך בשגרה…מתנה שהוא לא ישכח לכם! מתאים במיוחד לחופשה אחרי צבא.

 

ספרים אונליין

קריאה היא פעילות אינטלקטואלית ותרבותית המתאימה לחובבי האות הכתובה ואלו המעוניינים בהעשרת הידע האישי שלהם. מומלץ מאוד לרכוש מנוי בחנות ספרים אונליין המאפשר קריאה מהנה, מגוונת, עשירה ומעשירה ויחד עם זאת במחיר נמוך יותר מספרים מודפסים. ישנם ז'אנרים רבים המתאימים למשתחרר כגון- ספרי מתח, רומנטיקה ועוד. הקריאה מעודדת את הקורא לצאת ממקומו לעולמות רחוקים ועלומים ובכך מסייעת לו לחוות את תקופת השחרור במינימום מתח ודאגות לגבי העתיד.

 

הקדשה אישית ותכשיטים

ברשת ישנם אתרים המציעים הדפסת אישית של 'מגן הוקרה' המודפס על מגוון חומרים (זכוכית, אבן, עץ..) בשילוב ברכה ארוכה ואולי גם תמונה. זו יכולה להיות מזכרת נהדרת ומרגשת ובולטת לעין. לעיתים אף ניתן לשלב אורות 'לד' המוסיפים אווירה נהדרת. אופציה נוספת היא להדפיס ברכה אישית על גבי  צמיד-ברכה או תליון עם סמל היחידה בשילוב שם המשתחרר.

 

ערכות יצירה

במיוחד לחובבי אומנות ועבודת כפיים: ערכות יצירה DIY (עשה זאת בעצמך) מלהיבות הכוללות את כל החומרים והאביזרים וכן הדרכה מפורטת ליצירת פריט אומנותי או תמונה. ישנם ערכות יצירה לבניית מיניאטורות מעץ, צביעה לפי מספר, רקמה, אלקטרוניקה, הכנת סבונים ריחניים או נרות צבעוניים ועוד. לחילופין ניתן לרכוש ספרי הדרכה ליצירה עצמית או קונדיטוריה וכדומה בחנות ספרים אונליין. לאלו שאוהבים אמנות זה יכול להוות שחרור אמתי :)

 

ציוד למטייל

במידה וידוע לכם על תוכנתו של המשתחרר לצאת ל"טיול אחרי צבא" לטרקים בחו"ל- זה הזמן להיכנס לחנות לממכר ציוד לחיילים ומטיילים ולרכוש עבורו מגוון פריטים (בהתאם לתקציב שלכם) שיכולים להועיל לו בטיול המתוכנן: תרמיל איכותי, אולרים, צידניות, מזרון מתגלגל, שק שינה, מגבת מיקרופייבר, חגורת כסף, ספר מדריך טיולים, תיק רחצה , ציוד לבישול בשטח ועוד.

בלון מתנה

אתר מומלץ לבלוני מתנות, וכאן תוכלו למצוא את המדריך למתנה המושלמת , האתר מתמתה בבלוני מתנה בירושלים, בעיקר לימי נישואים ויום האהבה, מבצעים תוכלו למצוא כאן.

 

 

 

אנחנו ממש אהבנו!
  • הוספת הערה