סיפור

מתנות מומלצות לזוג צעיר

יש לכם חברים שמתחתנים ומעבר לכסף אתם רוצים לפנק אותם גם במתנה? חברים שכבר התחתנו וחוגגים יום נישואין ראשון? מתנה זוגית היא ללא ספק מתנה שכיף במיוחד לקבל. זו עוד דרך לחגוג את הזוגיות וליהנות ביחד. היום יש מגוון מתנות שאפשר להביא לזוג צעיר, מתנות שיכולות להיות מוצרים שאפשר ליהנות מהם ביחד או חוויות שחווים. האפשרות להזמין און ליין ולשלוח את המתנה אל הזוג גם אם הוא גר רחוק מקלה מאוד ומרחיבה את מגוון המתנות. כמה רעיונות למתנות שאפשר לתת לזוג צעיר.

מתנות למטבח

המטבח הוא אזור מרכזי בכל בית. גם אם הזוג שאתם רוצים לפנק אינו ידוע בחיבה שלו לבישול, עדיין ישנן מתנות הקשורות למטבח שהוא ישמח לקבל. אם עדיין הציוד שלו למטבח הוא בסיסי מאוד, אפשר לפנק אותו בסט של סירים ומחבתות איכותיים שיאפשרו לו לפחות להכין חביתה כמו שצריך. אפשר להביא סיר עם מספר קומות שיכול לשמש גם כתבנית אפיה ולהיות גם על תקן מחבת. אם הזוג עבר את שלב המתחילים במטבח והוא נמצא בשלב מתקדמים, אפשר להביא מתנה שקשורה להעדפותיו הקולינריות כמו ערכה להכנת סושי, סט סכינים איכותי לקרניבורים. אפשר להביא ערכת פונדו זוגית לערבי חורף בהם מתחשק פינוק מבעבע.

מתנות לעיצוב הבית

כאן האפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות. ישנן אין ספור מתנות שיתרמו לעיצוב הבית. זה יכול להיות רהיט לא יקר מדי כמו שולחן קפה או שולחן צד. אפשר להביא סט מדפים דקורטיבי ואף להוסיף לו פריטים דקורטיביים. יש היום מדפים בצורה מעוגלת או אובאלית, מדפים ממתכת שמשתלבים היטב בסלון, בחדר עבודה, בכניסה לבית ולמעשה בכל מקום שהזוג יחליט למקם אותם. אם כבר מדפים שכנראה יהיו עליהם גם ספרים, אפשר להביא מתקן מעמד תומך לספריה העשוי אף הוא מתכת. ישנם מעמדים בשלל צורות כמו של זוג רץ, זוג יונים (אם כבר רומנטיקה אז עד הסוף...) ועוד, אפשר להביא הדום יפה, כורסה קטנה או כיסא בעל עיצוב ייחודי. 

ספרים רבותי ספרים

אם כבר הזכרנו מדפים לספרים ומעמד תומך לספריה, למה לא להוסיף את הדבר עצמו? אנחנו מדברים על ספרים כמובן. אם הזוג אוהב קריאה ואחת הדרכים הכיפיות עבורו לבלות שעות פנויות היא עם ספר ביד (או בנייד), תנו להם מבחר של כמה ספרים, כשאפשר שכל הספרים יתאימו לשניהם או לפצל כך שכל אחד מבני הזוג יקבל ספרים שמדברים אליו. אפשר לבחור ספרים מודפסים שאכן יהיו על המדפים אך במיוחד אם זהו בית לא גדול אפשר לבחור באופציה לא פחות טובה של ספרים אונליין. בין אם הבחירה שלכם היא ספרים מודפסים ובין אם ספרי אונליין, אפשר לתת גיפטקארד בו יקנה הזוג את הספרים שהוא מעדיף. כך לא תהיו בהתלבטות איזה ספרים לבחור ומה מתאים לכל אחד. ספרים הם מתנה נהדרת וגם בני זוג עסוקים תמיד ישמחו לפנק את עצמם בשעה של קריאה כיפית שממלאת את המצברים.

מתנות לחצר

לבני הזוג יש גינה או מרפסת? הם אוהבים לבלות בחוץ יותר מאשר בבית? אפשר להביא מתנות המכוונות יותר לשם. אפשר להביא רהיט המתאים להיות בחוץ, תלוי בתקציב שלכם, החל משולחן מעוצב ויפה דרך ספה ועד ספסל. אפשר להתמקד בצמחייה ולהביא עציצים עם צמחי תבלין שתמיד עושים תחושה נעימה. אפשר להביא אפילו עץ פרי אם יש מקום. אם הזוג אוהב להירגע בגינה או במרפסת ולהיות בהם בעיקר במצב רביצה, אפשר להביא להם ערסל מבד שיתלו אותו בין שני עצים. אפשר גם להביא ערסל מעוצב סגנון מודרני או נדנדה שכיף לשבת עליה ביחד, להסתכל על העצים והציפורים, לדבר או סתם לחוות את השקט. אגב, ערסל מבד הוא נייד כך שאפשר לתלות אותו בחצר אך אפשר שיהיה חלק מפק"ל הטיולים שלהם (אם זהו זוג מטייל) והוא ילווה אותם לכל מקום אליו הם מטיילים. רק לקשור בין שני עצים ולתפוס שלווה...

חוויות של פעם בחיים (או יותר..)

אם לזוג כבר יש הכל ואתם חושבים שעוד חפצים רק יכבידו, מלבד ספרים און ליין שלא תופסים בכלל מקום בבית, אפשר ללכת לכיוון של חוויה מהנה, וכאן האפשרויות הן בלתי מוגבלות כמעט. אפשר לתת להם ארוחה במסעדה שווה שלא הולכים אליה כל יום וארוחה שם היא חוויה אמיתית. אפשר לתת לה כניסה לספא עם מסאז' לבחירה שנותן להם פינוק אמיתי. אפשר ללכת על כיוון האקשן והאקסטרים כמו צניחה חופשית אם אתם הולכים עד הסוף, טיול ג'יפים או ריינג'רים. אפשר לתת הזמנה לסדנה, בין אם זו סדנה קולינרית אם הם חובבי קולינריה או סדנת יצירה והתנסות באומנויות וחומרים שונים כמו זכוכית או חימר. אפשר לתת להם כרטיסים להופעה של זמר או להקה  אהובים עליהם. 

לסיכום, מתנות לזוג צעיר אפשר למצאם בשפע. לכל זוג יש את הדברים שמדברים אליו יותר. בתור מי שמכירים את בני הזוג אתם כנראה יודעים האם הם אוהבי בית או חוץ, אוהבי ספרים או מוזיקה (כמובן שאפשר גם וגם, זה לא סותר), האם הם מחפשים לשבור את השגרה בחוויות או דווקא להוסיף עוד פינוקים לשגרת היום יום. עם קצת מחשבה והיכרות תוכלו לכוון למקום הנכון ולהביא בדיוק את המתנה המתאימה (אבל גם אם פספסתם, תמיד יש פתק החלפה...)

 

אנחנו ממש אהבנו!
  • הוספת הערה