סיפור

ספרי מתח ואימה שידביקו אתכם לכסא

השעה 11:30 בלילה. התמקמתם במיטה עם הספר שלכם, קראתם כבר כמה פרקים, והגיע הזמן שלכם לכבות את האור וללכת לישון. אתם יודעים מה אתם צריכים לעשות. אבל אתם לא הולכים לישון, כי אתם צריכים לקרוא רק עוד דף אחד.
מי צריך שינה בכלל? בפעם הבאה שאתם בודקים את השעון, השעה היא 2 בצהריים. או שסיימתם את הספר או שאתם כמעט שם... אז אולי כדאי פשוט לקרוא עד שתסיימו. נשמע מוכר? כמעט כל ספר מפנה דפים נהדר יכול לגרום לקורא להישאר ער מאוחר מדי, אבל בשבילי, זה כמעט תמיד מותחן או רומן אימה ממכר.

ספרים דיגיטליים אצל אינדיבוק ספרים

ספרי אימה וספרי מתח, הם מהאפשרויות הטובות ביותר כאשר אתם רוצים ספר שידביק את הפרצוף שלכם אל הדפים. ספרי המסתורין והמותחן הבלתי ניתנים להסרה האלה, בטוח ישאירו אתכם ערים שעות רבות, והם ספרים טובים למבוגרים שמנסים להתחיל הרגל של קריאה. כשאתם מחפשים את ספרי המותחן והאימה הטובים ביותר, שאתם פשוט לא יכולים להניח מהיד, אל תחפשו רחוק יותר מאינדיבוק ספרים דיגיטליים.

אינדיבוק ספרים דיגיטליים הכתובת שלכם לספרי מתח

ספרי מתח עמוסים במתח, מתח ותפניות בעלילה. רק אצל אינדיבוק ספרים דיגיטליים, תמצאו את המגוון האיכותי ביותר של ספרי מתח ואימה. זמינים לקריאה באמצעות הסמארטפון, הטאבלט או המחשב שלכם. אחרי הכול, החיים קצרים מכדי לקרוא ספרים משעממים.

 

כעת נפנה לסקור מספר סופרי אימה ואת ספריהם, שבוודאות יספקו את הסחורה במהלך הקריאה שלכם:

הנרי ג'יימס

מי מתגורר בבית היל: ספר מסוף המאה ה-19 שאומץ לסדרה על ידי נטפליקס, וממשיך לצבור מעריצים ברחבי העולם. כל זאת בזכות סגנון הכתיבה המרתק של ג'יימס, אשר מסוגל להעביר את תחושת הפחד והאימה באופן מדויק ובכל שפה.

איימי ג'נטרי

בחזקת נעדרת : ספר מרתק שיגרום לך להסתכל מחדש על המשפחה שלכם, בסיפור המתאר את חוויותיה המבעיתות של ג'יין בת העשר. והסכנות שעומדות לפניה באזור שאמור להיות הבטוח ביותר עבורה, בביתה.

סטפן קינג

זה אולי לא מפתיע ש"מאסטר האימה" סטיבן קינג תופס את המקום הראשון ברשימה הזו. הוא כתב לפחות 80 ספרים במהלך הקריירה המדהימה שלו, כאשר רובם המכריע הפכו לרבי מכר ברחבי העולם, מה שהופך אותו ללא ספק לסופר המצליח ביותר בזמננו. למרות שרוב ספריו נושאים את הכינוי המפורסם שלו, הוא גם הסופר מאחורי השם הבדוי ריצ'רד בכמן. הקלאסיקות שלו כמו הניצוץ It, Carrie, The Stand, העמדה, בית קברות לחיות ו – IT. נכנסו להיסטוריה של ספרות האימה, אבל זה רק קצה הקרחון כשמדובר ברפרטואר העצום של הסופר יוצא הדופן הזה.

IT  : הסיפור עוקב אחר קורותיהם של שבעה ילדים כשהם מאוימים על ידי ישות מרושעת, המנצלת את הפחדים של קורבנותיה כדי להסוות את עצמה תוך כדי ציד הטרף שלה. "זה" מופיע בעיקר בצורת פניוויז הליצן כדי למשוך את הטרף המועדף עליו של ילדים צעירים. בסיפורו המהפנט של קינג.

לובקראפט

נולד ב-1890, לאבקראפט היה חלוצה של ז'אנר האימה המוזר, וכתב קלאסיקות שמשפיעות על ז'אנר האימה והמדע הבדיוני עד היום. למרות שהם נכתבו בתחילת המאה ה-20, ספריו עדיין נערצים על ידי מעריצי אימה ברחבי העולם עד היום. סגנונו של לאבקראפט הוביל אותו להיות אביו של המיתוס אודות קתולו, יקום בדיוני משותף המיישם את אותן הגדרות, רעיונות ופולקלור שהפכו את לובקראפט לכל כך מפורסם.
ספרי אימה מומלצים של לובקראפט:

החיה במערה : סיפור המתאר את הרפתקאותיו של אדם שמסייר במערת ממותה, שנפרד מהמדריך שלו והולך לאיבוד. הלפיד שלו פג והוא מוותר על התקווה למצוא מוצא בחושך, כשהוא לפצע שומע צעדים מוזרים ולא אנושיים מתקרבים אליו. לובקראפט מושך את קוראיו אל מחוזות מבעיתים שישאירו אתכם דבוקים לכיסא באימה.

 

המלצות לספרי מתח פופולאריים שאף פעם לא מאכזבים

רוני שחר

איקס באמצע: הינו ספר מתח ישראלי מהמיטב שיש לספרות הישראלית להציע. בסיפור בלשים, בגידה ומסתורין. אשר לוקח את הקוראים לעולם מרתק של תככים.

אגתה כריסטי

לדבר על כותבי מותחנים זה כמעט בלתי אפשרי, מבלי התייחסות לאגאתה כריסטי, שהיא אולי אחת המפורסמות בז'אנר הזה. היא ידועה בפיתולים הייחודיים שלה ובכתיבה בסגנון "מי עשה את זה", היא קלה לקריאה ומהנה למדי. היא יצרה את הבלש המפורסם הרקול פוארו כדי לשמש כדמות הראשית של רבים מהרומנים שלה. וספריה בפורמט הדיגיטלי ממשיכים לשחוף מעריצים חדשים בכל יום.
המלצות לספרי מתח של אגטה כריסטי:

רצח רוג׳ר אקרויד : יצא לאור בשנת 1926 ונחשב לאחד מעמודי הטווח של עולם ספרות המתח. ספר מתח בלשי אשר לוקח את הקוראים אל עולם הפשע באמצעות רמזים המופיעים במהלך הסיפור.

אבשלום ממן

סופר ישראלי מוכשר שסגנונו המותח מדביק קוראים רבים לכורסותיהם בכל יום. הכתיבה של ממן מלאה בתיאורים, אשר סוחפים את הקורא לסיטואציות מדירות שינה.
המלצות לספרי מתח של אבשלום ממן:

שווארמה : ספר מתח מקורי ומרתק לכיסא, שייקח אתכם בניחוח סקסי אל עולם של פשע והפתעות.

 

 

אנחנו ממש אהבנו!
  • הוספת הערה