סיפור

מתנות מקוריות לאנשים שאתם אוהבים

לכולנו יש את האדם האחד בחיינו שכמעט בלתי אפשרי לקנות עבורו: הם הבעלים של כל מה שהם יכולים לרצות או צריכים, הם לא אוהבים מתנות מוחשיות, או שהם בררנים ללא תקנה (זה הכי גרוע!). קניות עבורם יכולות להיות משימה מרתיעה, אבל אנחנו כאן כדי להקל קצת על המצב, כאשר אתם ניגשים לקניית מתנה מקורית, למישהו או מישהי שאתם אוהבים. אספנו את ההמלצות הטובות ביותר שלנו - הכוללות שלל פינוקים, מנויים, ספרים דיגיטליים וטיולים רומנטיים. שיפתיעו וישמחו אפילו את האדם שהכי קשה לרצות.

הפילוסופיה הרומנטית של מתנות

מתן מתנות היה נושא שעניין חוקרים במשך מאות שנים. האנתרופולוג הצרפתי רב ההשפעה מרסל מאוס (1872-1950). טען במאמרו הקלאסי "המתנה" משנת 1925 כיצד נתינת מתנה היא הענקת חלק מהעצמי. הוא הציע שגם כאשר המתנה ננטשה על ידי הנותן, היא עדיין מחזיקה במשהו מהם ולכן, מתן מתנה הוא לעשות מתנה מחלק כלשהו מעצמנו, ולהעניק את אותו חלק לאהובים עלינו.

רעיונות למתנות מקוריות

ישנם אינספור רעיונות למתנות שאתם יכולים לקנות לאנשים האהובים עליכם ביותר. ממתנות שמחממות את הלב ועד מתנות שימושיות, שילוו אותם במהלך היום יום שלהם. חלק מהמתנות ברשימה יתאימו יותר לאחרים וכאן מגיע התור שלכם, להחליט בהתאם להיכרות שלכם, עם האדם האהוב עליכם. במטרה לקלוע לטעם האישי של כל אחד.

הדפסה ומסגור של יצירת אומנות אהובה

אם האנשים האהובים עליכם הם גם חובבי אומנות, אין רעיון טוב מאשר לרכוש עבורם עותק של יצירת אומנות אהובה. ואם יש לכם את האמצעים הנכונים, אפילו לקנות את היצירה המקורית. זה יכול להיות זול משאתם חושבים, במיוחד אם האדם האהוב עליכם חובב אומנות מקומית, או אומנות של אמנים מתחילים. המלצה חמה שלנו: רכשו עבור האהובים עליכם העתקת של יצירת אומנות מפורסמת ואהובה עליהם, מסגרו את התמונה במסגרת יוקרתית, והשאירו לאהובים עליכם לבחור את מיקומה.

ארוחה באחת המסעדות הפופולאריות ביותר בתל אביב

אין מתנה טובה כמו חוויה טובה. ומה דרך טובה יותר להראות לאנשים שאתם אוהבים, שאתם מעוניינים למלא את חייהם בחוויות טעימות, כמו יציאה לארוחה יוקרתית במסעדה מפורסמת. הרי אין כמו ארוחת ערב מידי שף מפורסם לאור נרות, כחוויה מושלמת לחגוג בה יום הולדת, קידום בעבודה או כל שמחה אחרת. בליווי טעמים ושירות ללא מתחרים.

כרית עיסוי

כריות עיסוי או כריות מסאז', הינן כריות חשמליות שמספקות תמיכה בריאה ונכונה, לצד עיסוי מרגיע. כרית עיסוי מקצועית היא מתנה מושלמת לאנשים שאתם אוהבים הכי הרבה. והיא דרך מצוינת להראות למישהו או מישהי, שאכפת לכם מאיכות החיים שלהם. מומלץ לרכוש כריות עיסוי חשמליות רק מהחברות הגדולות והמוכרות ביותר. בנוסף, ניתן לרכוש כריות עיסוי חשמליות בהתאמה אישית, למבנה הגב והצוואר.

ספרים דיגיטליים

האם אתם מחפש רעיון מקורי למתנות ייחודיות ליום השנה שלכם, ליום האהבה, יום האם או ליום ההולדת של האהובים עליכם ביותר, הבחירה בספר דיגיטלי היא בחירה מנצחת. אשר מקרינה כמה אתם מכירים את האנשים הקרובים אליכם ביותר. כל זאת בשילוב הנוחות של ספרים דיגיטליים. ספר דיגיטלי הוא טקסט שאינו ניתן לעריכה המומר לפורמט דיגיטלי ומוצג ונקרא במכשיר אלקטרוני, כגון מחשב נייח, מחשב נייד, טאבלט או סמארטפון. רכישת ספרים דיגיטליים מאפשרת לכם ולאנשים האהובים עליכם ביותר, ליהנות מהספרות האהובה עליהם במספר מכשירים בו זמנית. בליווי חווית קריאה מודרנית ונוחה.

מנוי לקפה חדש בכל חודש

אולי לאנשים האהובים עליכם יש כבר מכונת קפה מודרנית, או מקינטה שהם אוהבים, כמו גם את כל הספלים שהם מעדיפים בשביל הקפה שלהם. אך מה אתם חושבים שהם יחשבו על הרעיון של מנוי חודשי למשלוח קפה מסוג שונה, בכל חודש. שלחו להם קפה שכנראה הם לא טעמו קודם לכן. רכישת מנוי למועדון קפה גלובלי, המספק שירותי מנויי קפה. ומעניק לאהובים עליכם קפה חדש בכל חודש. לא רק מענקיות גידול קפה כמו ברזיל וקולומביה, אלא גם מיעדים פחות צפויים כמו הודו ופרו. מכיוון שמועדוני קפה רבים עובדים ישירות עם חקלאים מקומיים. בנוסף לכך כל משלוח כולל גם גלויה, עם עובדות מהנות על תעשיית הקפה של אותה מדינה, כדי שהם יוכלו ללמוד תוך כדי לגימה.

טיול רומנטי בטבע

לאוהבי הטבע שאתם מכירים כנראה יש כבר את כל נעלי ההליכה, ומוטות ההליכה שהם צריכים. אז תנו להם את המתנה של ממש לצאת לטיול באתרים הטובים ביותר ברחבי הארץ. בין אם הם רוצים לצפות בכוכבים באזור מכתש רמון, לטייל בשמורות טבע בצפון, או להתנשף בפליאה מהיופי המהמם של העיר העתיקה בירושלים. טיול רומנטי הוא התשובה המושלמת עבורכם. רכשו לאנשים האהובים עליכם טיול רומנטי ומפנק באחד מהיעדים המקסימים בארצנו, ובהתאם להעדפה האישית שלכם ושלהם. תמיד ניתן להוסיף למתנה את גורם ההפתעה שיכול להפוך את הטיול הרומנטי שלכם למסע של ממש עבורם.

בחירת מתנה משמעותית

אולי אנחנו לא בוחרים לקחת את זה בצורה מילולית, כמו כמה מהמתנות המודגמות בכתבה, אבל כדאי לזכור שאפשר להשקיע ברעיונות למתנות מלאות אהבה. יש להם פוטנציאל להביע ולעורר רגשות. הם יכולים להפוך למתווכים רבי עוצמה במערכות היחסים שלנו, וליצור קשרים שמעצבים את מערכות היחסים שלנו - כלומר, אם נאפשר להם.

אנחנו ממש אהבנו!
  • הוספת הערה