סיפור

רעיונות מקוריים למתנות חג

בין אם מדובר בחג הפסח, בראש השנה או בכל חג אחר שחוגגים, נהוג, פעמים רבות, להפתיע אנשים שאוהבים, קרובים או אפילו את העובדים שלנו במתנת חג. אם אתם מוצאים את עצמכם מתלבטים בכל שנה במה לבחור ומחפשים רעיונות מקוריים למתנות חג, הנה כמה רעיונות שבהחלט "יעשו את העבודה" ויעזרו לכם במשימה:

 

לוח שנה משפחתי – כולנו אוהבים לתעד רגעים חשובים עם אנשים שאנחנו אוהבים (וגם רגעים פחות חשובים). יש משהו בתיעוד הזה שעושה לנו טוב ובעיקר גם כייף, כאשר אנו מסתכלים על התמונות כמה חודשים לאחר מכן או אפילו כמה שנים. הזמנת לוח שנה משפחתי למשפחה קרובה או אפילו לחברים שאנחנו אוהבים היא דרך מצוינת להפתיע לכבוד החג וגם להראות לאותם אנשים עד כמה הם חשובים לנו. זה יכול להיות לוח שנה משפחתי מודפס, המכיל, בכל חודש, תמונה משפחתית אחרת, או לוח שנה משפחתי שיש בו תמונות וגם כיתוב. כך או כך, האפשרויות הן רבות מאד וכל אחד יכול להדפיס מתנה מיוחדת שכזו כמתנת חג מקורית ונפלאה.

 

ספרים דיגיטליים – אנשים רבים אוהבים לבלות את זמנם החופשי בקריאת ספרים. בשנים האחרונות נכנסו לתחום הזה ספרים דיגיטליים, שהפכו למבוקשים מאד בקרב חובבי הקריאה. אחד היתרונות הספרים הללו הוא שאפשר לקחת אותם לכל מקום ולקרוא אותם בנוחות רבה (בין אם בטאבלט שלנו ובין אם בטלפון). מדובר על מגוון רחב מאד של ספרים דיגיטליים שמציעים חוויית קריאה נינוחה ונעימה והיכולת ליהנות מכל זה בכל רגע, בכל שעה.

 

צמחי תבלין – בין אם יש למקבלי המתנה גינה משל עצמם ובין אם לאו, צמחי תבלין הם מתנה נפלאה לכבוד החג. אפשר לצרף להם עציץ גדול יפה שבו ניתן לשתול אותם ואולי גם ספרון או מחברת המסבירים ומפרטים מהי שיטת הגידול הנכונה לכל אחד מהם. ומה יותר טוב מלהתעורר בוקר אחד ולגלות את הנענע הריחנית שצמחה כל כך יפה, שמושלמת לתה של הבוקר או את הטימין שאפשר לקטוף כדי להוסיף לתבשיל שאותו רוצים להכין?

 

סיור ביקב כולל ארוחה קלה – יש בישראל יקבים רבים, המייצרים יינות מעולים. חלקם פתוחים לקהל הרחב ומאפשרים להם לקבל טעימה (תרתי משמע) מכל מה שמתרחש ונעשה בהם. אם אתם מחפשים מתנה מקורית לכבוד החג, מה דעתכם להזמין לאותם אנשים סיור ביקב כולל ארוחה קלה? זה יכול להיות, למשל, יקב בוטיק ברמת הגולן שמציע גם סיור והסברים מקצועיים ולאחר מכן ארוחה טעימה הכוללת טעימות של יינות משובחים וגבינות טובות. אפשר לנצל את ההזדמנות גם לטיול באזור וכידוע – יש לא מעט אתרים מיוחדים לבקר בהם באזור הזה והזדמנות לחופשה מהסרטים!

 

מנוי למגזין – אם מקבלי המתנה מתחברים לעולם העיצוב או הטבע אולי, תוכלו לרכוש להם מגזין המתמקד בתחום העניין שאליו הם מתחברים. זה יכול להיות מנוי דיגיטלי לאותו מגזין או מנוי של מגזין מודפס. זוהי, ללא ספק, מתנה מקורית ומיוחדת לכבוד החג וגם כזו שתהיה וודאי שימושית.

יצירה בסגנון עשה זאת בעצמך – אפשר כיום למצוא מבחר רחב מאד של ערכות DIY, המתאימות לקשת רחבה של גילאים, לנשים וגם לגברים, למבוגרים וגם לצעירים. יצירה בסגנון עשה זאת בעצמך מושלמת כמתנת חג ואפשר להתאים אותה במדויק לגילאי מקבלי המתנה. זו יכולה להיות למשל ערכת הכנת בירה או אפילו ערכה להכנת דמויות שונות בפלסטלינה. האפשרויות הן רבות ומגוונות מאד וכל מה שצריך לעשות הוא רק לדעת במה לבחור.

 

מכונת קפה – אתם לא מוכרחים תקציב גבוה כל כך כדי לרכוש את המתנה הבאה, שכן ישנן כיום מכונות קפה במחירים זולים שמציעות גם קפה מוצלח. יחד עם זאת, אם אתם רוצים להשקיע ומחפשים מתנת חג מקורית וגם שימושית, תוכלו למצוא מבחר רחב של מכונות קפה משובחות שבחלקן גם מקצועיות. לא לשכוח לצרף לכך גם פולי קפה או קפה טחון/קפסולות שמתאימים במיוחד לסוג המכונה שאותה רוכשים.

 

ערכת טיפוח – אם מתחשק לכם לפנק אישה קרובה ואהובה במתנת חג שימושית ויפה, ערכת טיפוח הכוללת מגוון של תכשירים טובים היא המתנה המושלמת. זו יכולה להיות ערכה עם קרמים טבעיים וסבונים איכותיים, ערכת איפור של חברה מוכרת ונחשבת או שילוב בין כמה אפשרויות. חשוב כמובן לקחת בחשבון את שגרת הטיפוח של מקבלת המתנה ובהתאם לבחור את התכשירים שיחד יוצרים את הערכה הנכונה.

 

טיפולי ספא מפנקים – אין כמו יום ספא מפנק או אפילו טיפול אחד כדי למלא את המצברים ולאגור כוחות לקראת הימים הקרובים. רגע לפני החג זה זמן מצוין לפנק אנשים שאוהבים בשובר לטיפולי ספא מפנקים. אפשר לשלב גם, לאחר הטיפול, ארוחה טובה או להסתפק בטיפול עצמו בלבד. זה יכול להיות טיפול זוגי או טיפול ליחיד, טיפול פנים נעים או עיסוי שוודי לשחרור השרירים.

 

שובר לארוחה במסעדת יוקרה – יותר ויותר ישראלים מגלים בשנים האחרונות את מסעדות היוקרה, שמציעות מנות נהדרות ואיכותיות, המתבססות על תפריטים עשירים. חלק מהן בארץ וחלק במקומות אחרים בעולם, כך או כך, מדובר במסע קולינארי נהדר שמתאים לכל אחד. אם יש לכם חברים או בני משפחה שאוהבים להתפנק מדי פעם במסעדות נחשבות, רכשו להם שובר לארוחה במסעדת יוקרה. כך תדעו שבחרתם להם מתנה שימושית ומקורית, מתנה שנפלאה לכבוד החג או אולי אחריו. אפשר לנצל את השוברים האלה בתוך טווח רחב מאד של זמן וליהנות מאוכל טעים ואיכותי, עליו אחראיים מיטב השפים.

אנחנו ממש אהבנו!
  • הוספת הערה