סיפור

הפריטים שיהפכו את החופשה שלכם למושלמת

לטייל זה כיף, אבל לארוז? פחות. מה גם שאינכם בבית ולכן תמיד יחסרו לכם החפצים שלכם. אם אתם כבר נוסעים לחופשה, ורוצים ליהנות מבלי שיחסר לכם דבר, יש כמה פריטים שהם פשוט חובה, לא רק בגלל שלא תוכלו להסתדר בלעדיהם, אלא פשוט כי הם ישדרגו לכם את החופשה.

תיק גב

גם אם לקחתם אתכם מזוודה, תיק גב קטן יותר הוא פשוט פריט חובה. זהו מוצר רב תכליתי שיכול לשמש אתכם תמיד, כך שאם אתם רוצים לעשות סיבוב בעיר, יהיה לכם איך לשאת את כל החפצים שתרצו לקחת אתכם. כדאי שזה יהיה תיק נוח לנשיאה, עם כיסים ומקום לכל מה שחשוב לכם שיהיה עליכם תמיד.

שקיות אטומות וחסינות למים

הרבה אנשים לא יחשבו לקחת אתם לחופשה שקיות אטומות למים, אבל זהו ממש מוצר נחוץ ורב תכליתי שישמש אתכם בהרבה יותר דרכים מאחת. שקיות אלו מתאימות לאחסון מוצרי מזון, כביסה מלוכלכת, בגדים רטובים או בגדי ים. בנוסף הם יכולים לשמור על הדברים שלכם הרבה יותר מאורגנים ועל הגישה אליהם כמה שיותר נוחה.

שקיות אטומות למים יכולות גם לשמור שהארנק, הטלפון או המסמכים האישיים לא יירטבו כאשר תנאי מזג האוויר אינם צפויים.

פנס

פנס ראש או פנס באופן כללי זהו פריט מאוד חשוב, למרות שלכולנו יש בטלפון פנס, אינכם רוצים להסתכן שתגמר לכם הסוללה. בין אם אתם מגיעים אל היעד בשעות החשכה, בין אם אתם מחפשים משהו ברכב ובין אם אינכם רוצים להיתקע במכשולים לא צפויים, פנס יעזור לכם לראות בחשכה, והוא אינו כבד או מכביד.

מעיל נושם, קל משקל ועמיד בפני מזג אוויר

אנו לא מתכוונים למעילים מסיביים וגדולים שתופסים המון מקום בתיק, אלא למעילים קלי משקל שניתן לקפל לגודל קטן, אך עדיין הם יגלו עמידות למים ולמזג אוויר ולא יגבילו את טווח התנועה שלכם. מעילים יהיו חיוניים כאשר מזג האוויר אינו צפוי, כמו שקורה בעונות מעבר, וכאשר עולה הצורך בז'קט שיהיה מחמם מספיק כדי לחסום את הרוח אם יהיה קריר, או לגלות עמידות בפני טפטופים.

ספרים דיגיטליים

ספרים דיגיטליים הם השותפים המושלמים למסע שלכם. חופשה זהו הזמן המושלם להתפנק, להתרווח ולקרוא ספר טוב, אולי אפילו שניים או יותר. הספרים הדיגיטליים חוסכים מכם את הצורך לארוז את כל הספרים שנמצאים ברשימה שלכם ולהוסיף לעצמכם משקל. תוכלו לקרוא אותם דרך מכשיר מיוחד או דרך כל מכשיר נייד ופשוט להעביר ולהנעים את הזמן.

כשהם מאוחסנים כולם על כונן דיגיטלי הם אינם תופסים מקום, ועדיין נראים ומרגישים כמעט כמו הדבר האמיתי. והבונוס – תוכלו לקחת איתכם לחופשה אלפי ספרים ולקרוא אותם בכל מקום שאתם נמצאים (בבית המלון, במטוס, ברכבת, כשאתם ממתינים).

ערסל ופתרון הצללה

אף חופשה לא תהיה מושלמת ללא רגע של נחת, אולי אפילו כמה רגעים. לכן אנו תמיד ממליצים לכם לארוז במזוודה או בתיק ערסל ופתרון הצללה איכותי. ערסל מבד מתקפל לגודל קומפקטי ממש כמו אחד הבגדים. תוכלו לתלות אותו בין עצים, ופשוט לקחת לכם את הזמן ולהתפנן (כאשר אתם נמצאים בערסל תוכלו לקרוא את הספרים הדיגיטליים שלכם). וכמובן שנחוץ גם פתרון הצללה למקרה שיש שמש חזקה.

יש המון ציליות מתקפלות שניתן לפתוח בקלות בכל תנאי השטח.

כרית נסיעות

כרית נסיעות בצורת U היא פריט שיכול לשנות את חייכם, במיוחד אם החופשה שלכם כוללת טיסות, או נסיעה ברכבת. אם אתם פשוט חייבים לתפוס תנומה, זה עוזר שיש מקום להניח את הראש וישנן כריות מסוגים שונים ובדרגות רכות שונות, אשר יכולות להפוך את ההתניידות ממקום למקום להרבה יותר קלילה ונעימה לכל הדעות.

כדאי לנסות את הכרית לפני שקונים, לראות שהיא באמת נוחה, שהיא מספקת תמיכה לצוואר ושהיא עושה את העבודה שלשמה נוצרה ביעילות.

יומן מסע

יומן מסע זו תוספת כל כך מועילה לכל טיול או חופשה. חופשה היא מקור בלתי נדלה להשראה, עולים בה כל הזמן רעיונות חדשים, מחשבות. זה הזמן לערוך רשימת מטרות, להגדיר יעדים לעצמכם לעתיד לבוא, או סתם לשבת ולשרבט או לתעד את החוויות שלכם כאשר יש לכם רגע של פנאי.

אז פנקו את עצמכם ביומן מסע מעוצב עם כריכה קשה, שיהיה בגודל המתאים לתיק הגב או למזוודה.

כיסוי עיניים

כיסוי עיניים שחוסם את האור יבטיח שלא תתעוררו מוקדם בבוקר עם קרן שמש ראשונה, כמו שאתם אולי רגילים משגרת היום יום, אלא שתרשו לעצמכם להתפנק במיטה לזמן מה. כיסוי עיניים יהיה מעולה גם לנסיעות, לרגעים שרוצים לחטוף תנומה קלה באמצע היום, אך לא מצליחים בגלל האור. כאשר רוצים להתנתק ולא ליצור קשר עין עם העוברים והשבים בזמני המתנה בין נסיעות, או טיסות ועוד.

אטמי אוזניים

למרות שהזמן בחופשה ממש מפנק, שום דבר אף פעם לא מושלם. לא פעם תמצאו את עצמכם בלב ליבה של מהומה, נופשים ליד שכנים רועשים, נחשפים למוסיקה חזקה ולשאר מטרדים שאולי יפריעו למנוחתכם, קל וחומר לשנת הלילה שלכם. אטמי אוזניים מציעים לכם פתרון מעולה ומלא בשקט ושלווה. הם מעולים עבור כל מפגע רעש לא רצוי ויכולים לעזור לכם ללכת לישון ללא הפרעות או הסחות דעת.

סוללה נטענת ניידת

כמה פעמים קרה לכם שנגמרה לכם הסוללה במהלך החופשה? אם חשוב לכם להישאר מחוברים, כדאי לקחת אתכם גיבוי בדוגמת סוללה נטענת ניידת. בעזרת סוללה ניידת, גם אם הטלפון הנייד שלכם מתחיל לקרטע, אתם פשוט יכולים להטעין אותו בקלות, ללא הצורך בחיבור לחשמל. כך תוכלו ליהנות מהזמן שלכם בחוץ, ולהתמסר לחופשה, מבלי להתנתק לגמרי מהעולם.

אנחנו ממש אהבנו!
  • הוספת הערה