סיפור

חלומות יכולים להתגשם

הקונספט של חלומות הוא קונספט מעניין מאוד, מכיוון שהוא יכול להשתמע לכמה כיוונים. כולנו חולמים בלילה, גם חלומות רעים וגם טובים, אשר אין לנו כמעט שליטה עליהם. יש שיגידו שיש להם משמעות ויש שיגידו שהם סתמיים, אך מה שבטוח, הם אינם דומים לחלומות שמהווים למעשה שאיפות. לכל אחד יש את החלום שלו, בין אם הוא צנוע או מוגזם, וישנה רדיפה תמידית להשיג אותו. יש חלומות שאותם אנשים יכולים להשיג, ויש כאלו שהם יותר מופרכים. השורה התחתונה היא שחלומות יכולים להתגשם, אך צריך לעבוד בשביל זה.

מתחילים בגדול

כאשר אנחנו ילדים, החלומות שלנו הם מוגזמים. כולנו רוצים להיות מסי או לברון ג'יימס, או לחילופין אסטרונאוטים, בלרינות ומתעמלות שיגיעו לאולימפיאדה. עם זאת, לאחר כמה שנים, אנחנו מבינים שצריך לעדכן את רשימת החלומות. אנשים שמים לעצמם יעדים הגיוניים יותר, ומתחילים לפעול בכיוון. הרבה ילדים צריכים להתחיל לפעול מוקדם, מפני שהם הם רוצים להיות מפתחי משחקים, הם צריכים להשקיע בלימודים, במיוחד במקצועות הריאליים, ולפנות לכיוונים של תכנות. אנשים שרוצים להיות ספורטאים, צריכים להשקיע את כל כולם בדבר, להגיע לכל אימון ולעשות דברים שהם מעבר לבייסיק, גם מבחינה מנטלית, כדי להצליח להגיע למטרה.

להשתמש בכישלונות

יש הרבה קשיים בדרך להשגת המטרות שלנו. ספורטאים חווים פציעות, אנשים נכשלים במבחנים וחווים דחיות מסוגים כאלו ואחרים. יש את הסיפור המוכר על מייקל ג'ורדן, שכלל לא התקבל לנבחרת הכדורסל של בית הספר שלו. בסופו של דבר, הוא הפך לכדורסלן הגדול ביותר אי פעם. לכן, חשוב מאוד לקחת את כל הכישלונות האלו, ולדעת לרתום אותם למען המטרה. חלומות שווים הם קשים להשגה, ולכן, כל אחד צריך את הדרייב הפנימי הזה, על מנת להשיג את מה שהוא רוצה. חשוב לזכור שחלק מהחלומות שלנו הם לא מוגזמים, ואף קלים להשגה באופן יחסי, כמו זוגיות, ילדים, דירה ועוד. עם זאת, יש אנשים שבוחרים ללכת רחוק יותר ולחלום בענק.

זאת שעשתה זאת

ליליאן סלמה נחום היא סופרת שהגשימה את החלום שלה בענק. ליליאן תמיד התעניינה בכתיבה ובטקסטים, אך לא שיערה שהיא יכולה להיות סופרת מפורסמת שמוכרת ספרים. אחרי שהתגלגלה בטעות לפורום כתיבה באתר תפוז, היא ראתה שיש ביקוש לחומרים שלה, עזבה את עבודתה ונרשמה לקורס כתיבה. כיום, יש לליליאן מספר ספרים מפורסמים, וקהילה גדולה מאוד של עוקבות. היכולת של ליליאן לזהות את ההזדמנות, לאזור אומץ ולעשות את השינוי, זה משהו שכל אחד מאיתנו יכול ללמוד ממנו. לפעמים, צריכים רק פתח קטן, כדי לעזוב משהו אחד, ולרדוף אחרי החלומות שלנו באופן אקטיבי. אצל ליליאן, זה התחיל מכמה טוקבקים מפרגנים, כי כנראה, זה כל מה שהיא הייתה צריכה.

קארמה טובה

חלומות לא מרבים להתגשם בעצמם, אם כי זה משהו שגם קורה. יש אנשים שחולמים על זוגיות איכותית, ובני הזוג שלהם הם אלו שמתחילים איתם. יש אנשים שרוצים להגיע לתפקיד מסוים, ומגיעים לשם כיד המקרה. עם זאת, ברוב המקרים, זה כולל החלטה, שהיא לעיתים קשה, ולעיתים, אסרטיביות ברגעים הנכונים. צריך לדעת לנצל את הרגעים הללו ולעשות את הצעד המיוחל. זה יכול להיות לעזוב את העבודה, לעזוב את הארץ, להתחיל לימודים בשלב מוזר ולא מתאים בחיים או אפילו לפרק זוגיות כדי להתחיל אחרת. לא לכל האנשים יש את האומץ לעשות את הדברים האלו, אך אלו אותם אנשים שלא ממש מגשימים את החלומות שלהם.

החלומות מתעדכנים

החלומות שלנו משתנים כל הזמן, ומתעדכנים בהתאם לתקופה. יש אנשים שהחלומות שלהם קשורים בכלל לילדים שלהם, ואחרים שמגלים שבגיל מאוחר, הם לא היו בדרום אמריקה. זה לא קל, וזה דורש השקעה של זמן, כסף וטרחה לעיתים, אך אם אתם מאמינים בזה בכל כוחכם, עליכם לרדוף אחרי החלומות שלכם. בנוסף, תמיד אפשר להתחיל בקטן ולהמשיך. כך למשל, אב שרוצה שבנו יהיה נגן פסנתר (בהתאם לרצון הילד כמובן), יכול לקנות לו אורגן קטן, לאחר מכן לרשום אותו לשיעורים אצל מורה, ורק אז לעבור לרסיטלים ואנסמבלים מקצועיים. חלום לא צריך להתגשם בבום, הוא יכול גם להגיע צעד אחר צעד, עם בחינה של כל אחד מהצעדים בדרך.

לקבל את ההחלטה הנכונה

החלומות שלנו כוללים לעיתים הקרבה גם של אנשים אחרים. במקרה של ליליאן סלמה נחום זה בולט במיוחד, מכיוון שהיא נאלצה לעזוב את העבודה שלה, דבר שהשפיע על בן זוגה והילדים שלה. חשוב מאוד להתחשב במה שאומרת הסביבה, אם כי ההחלטה הסופית היא אך ורק שלכם. סביר להניח שלא כל הסובבים את ליליאן אהבו את ההחלטה שלה, אך כל עוד היא לקחה אותה בלב שלם, עם תמיכה של בן זוגה, זה בהחלט משהו שמתקבל. שיתוף של בני הזוג והמשפחה הוא חשוב, ואפשר גם לקחת יועצים חיצוניים ואנשי מקצוע שיעזרו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה, שגם תעזור לכם וגם לא תפגע במשפחה שלכם.

החלומות שם כדי להגשים אותם

החלומות שלנו הם שם כדי שנוכל להגשים אותם, והם נועדו כדי לדרבן אותנו ולתת לנו מוטיבציה. לרוב, השגרה היא די משעממת, וכדי לצאת ממנה, צריך להגשים את עצמנו, לעסוק במשהו שאנחנו אוהבים, או לעשות משהו נקודתי שמסב לנו אושר. החלומות שווים אושר, והמרדף אחרי האושר הוא בלתי פוסק. הדבר החשוב הוא לא להפסיק לחלום, ולייצר מטרות חדשות כל הזמן, כדי לתת משמעות לחיים, ואם נצליח להגשים כמה שיותר חלומות, נהיה הרבה יותר מאושרים, ללא קשר לכמות הכסף והציוד שיש לנו בבית. תעבדו בשביל החלומות שלכם, ובסוף, הם יתגשמו גם מעצמם.

שימו לב לחנות המתנות, מארזי בלונים הכי יפים בארץ!

אנחנו ממש אהבנו!
  • הוספת הערה