איך ספרות רומנטית יכולה להחזיר את התשוקה ליחסים?

ספרות רומנטית היא הרבה דברים. היא מרגשת, היא מפתיעה, היא גורמת לנו לשוט על ענן ורוד ונטול דאגות ומעל הכל – היא עוזרת לנו לדמיין עולם טוב יותר, בו האהבה נמשכת לנצח והנסיך ממשיך להיות מאוהב בנסיכה הרבה אחרי שהם מסיימים "לחיות באושר ועושר עד עצם היום הזה". בניגוד למה שנהוג לחשוב, ספרות רומנטית היא לא נחלתן של נשים בלבד. לא זו בלבד, אלא שיש לנו גם חדשות ממש טובות בשבילכם: קריאת סיפורי אהבה רומנטיים ומתקתקים יכולה לעזור לכם להחזיר את התשוקה למערכת היחסים ולחיות באנרגיות טובות הרבה יותר! איך זה עובד וכיצד תעשו זאת? הנה כמה טיפים. 

קוראים ומנתחים יחד

קריאה משותפת, לא משנה מאיזה ז'אנר, היא בסיס מעולה לחוויות משותפות שתורמות ליחסים. ממש כפי שאם מבקרים יחד במוזיאון, רואים יחד סרט או מבקרים יחד בביתם של חברים ואז מדברים על כך לאחר מכן – כך גם הקריאה באותו הספר יכולה להיות נושא שיחה מצוין. העניין הזה מתעצם כשמדובר בקריאה של ספרות רומנטית. דרך הספר העוסק בסוגיות של אהבה, הבנה, הכלה, סבלנות, בגידה או נושאים נוספים שהם חלק ממערכות יחסים שונות – גם אם לא האידיאליות שבהן – תוכלו לדון בסוגיות שמעט קשה יותר להעלות אותם בהזדמנות אחרת. הניתוח המשותף יעזור לכם לדבר על עניינים שבלב, לפתוח סוגיות רומנטיות גם אצלכם ולא פחות חשוב – ייתן לכם השראה להחיל את התשוקה הזו גם על החיים המשותפים שלכם.

אם אתם רוצים להפוך את מלאכת הקריאה המשותפת לפשוטה יותר, תוכלו לבצע הורדת ספרים בעברית ולקרוא יחד ספר דיגיטלי מהטאבלט או המחשב הנייד – עם שוקו חם ביד או כוס יין טובה, מתחת לשמיכה – זו הדרך הכי טובה לעשות זאת!

חיקוי התנהגות

אם אי פעם ראיתם סדרת טלוויזיה באינטנסיביות או ביליתם עם מישהו זמן רב ומצאתם את עצמכם מתחילים לחקות את סגנון הדיבור או ההתנהגות ש"ספגתם" – וודאי תזדהו עם הטיפ הבא. באמצעות קריאת ספרים רומנטיים, אם הגיבור בנוי באופן טוב וגורם לנו להזדהות איתו, אנחנו יכולים למצוא את עצמנו – כמעט בלי שנרגיש – מחקים את ההתנהגות שלו. אם שני בני הזוג יבחרו לקרוא את הספר הרומנטי הנבחר, ייתכן ותתחילו מבלי משים לחקות מחוות קטנות שתוארו בספר, להתייחס אחד לשני באופן רומנטי יותר ולהחיות את שלהבת התשוקה (שנראית פשוטה כל כך בספרים…). 

מחשבה יוצרת מציאות

המשפט הזה הוא הרבה יותר מאשר קלישאה חבוטה – הוא ממש דרך חיים. כשאנחנו נמצאים ב'סטייט אוף מייד' רומנטי, סופגים רומנטיקה רכה, קוראים על סיפורי אהבה של אחרים וחווים יחד עם הגיבורים את המקומות האינטימיים ביותר של מערכת היחסים שלהם – קל לנו יותר לתרגם זאת לחיים שלנו. 

בחרו ספר המקובל על שני בני הזוג, קראו יחד – ותראו רק טוב!

השקיעו גם במתנה טובה לבן או בת הזוג זה תמיד משתלם!

אנחנו ממש אהבנו!
  • הוספת הערה